twitter
rss

A day before the big day. As usual, Puteri and family dah keluar for breakfast. Hari ni pun, still at Restoran Ameerali kat Bangi. Tak tau lagi nak breakfast kat mana. After breakfast, Puteri pulang ke Seri Putra. Nak berkemas sikit sebelum ke Seremban with Dady. Nak beli barang untuk masak esok dengan nenek kat Seremban. Ibu dan adik Sofea tak ikut sama. Ibu ke Nilai, rumah Siti to do laundry. Kebetulan kat area Seri Putra ni, bekalan air terputus sejak semalam. Tak tau lah untuk berapa hari, tapi Puteri dengar 3-4 hari jugak lah. Ehmmm.....nampaknya dugaan buat Puteri......

Pukul 3 ptg, Puteri dan Dady dah sampai di rumah. Tak lama kemudian, ibu pun sampai. Dah mandi dan rehat sekejap, kami ke rumah nenek pula. Nak ambik barang-barang yang perlu untuk esok. At the same time, untuk makan tengahari jugak. About 5 pm, kami pulang ke Seri Putra. Nenek pun ikut sekali. Nenek tidur rumah Puteri malam ni. Tak lama kemudian, nenek dari Seremban pun sampai di ikuti Alang and family.

Malam, semua orang sibuk. Nenek and nenek Seremban sibuk buat preparation untuk memasak esok di samping masak untuk dinner. Puteri, Aunty Shikin, Aunty Baiti, Aunty Ain and ibu pula sibuk dengan decoration ballon. Havoc sungguh rumah Puteri malam ni.

Dah agak lewat juga Puteri and adik Sofea tidur malam ni. Dah penat bermain dan sebagainya, barulah kami tertidur......




0 comments: